tirsdag 28. september 2010

Hos storebror..

 5- åringen vår liker biler..maaange biler;) Da passet det bra med en hel vegg av dem.Tapetene til Ferm Living er blitt veldig populære,  men hva gjør vel det når gutten og mamsn er like begeistret?!
Orgelet kjøpte vi på loppis for noen år siden, og er veldig kjekt for barn på besøk (..her er det praktisk med en dør man kan lukke igjen..;)




Bøkene fra da jeg var liten leses fremdeles mye og er blitt ganske tynnslitt etterhvert. Da jeg var 3 år fikk jeg Bambi som den første boken i Bokklubben, og den leses KUN ved spesielle anledninger ;) Teipet etter beste evne..






Da vi fikk vite at Oliver trengte briller, tegnet  min supersøte venninne dette bildet:
Helten Super O (med briller)! Heldigvis trengte vi ikke bekymre oss- han godtok dem med en gang, og de andre barna i barnehagen syntes bare det var kult:)


Det er nå ett år siden siden vi begynte å dele foreldresoverommet i to barnerom. Ting tar tid når man må rive og banke etter arbeidstid, men nå er vi endelig i mål:)Under er fra begynnelsen av prosessen da det fremdeles var 1 dør og ett vindu..




Håper du får en superduper tirsdag:)

6 kommentarer:

  1. Så kul Helten SuperO var! Det burde alle barn ha! Seg selv som superhelt!! Det tror jeg hadde vært godt for mange små selvtilliter. ;-)

    Enig i det med tapet fra ferm... Synes alle derfra er så fine! Hvordan klare å velge? Min favoritt har til slutt endt med å være den med de gule trærne.

    Takk for fin kommentar inne hos meg, og for at du vil følge meg. det er alltid så koselig!

    Ha en super tirsdagskveld!
    ☆miss moon

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har:) La meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre! Kjekt å se oppussing av gamle ting.

    Klem, Hilde

    SvarSlett
  3. Digger den tapeten. Angrer på at jeg ikke tapetserte storebror sitt rom med den. Malte heller veggen blå...jaja kan ikke få med seg alt!

    Tusen takk for fin kommentar inne hos meg. Eplestoffet har jeg fått tak i på en lokal stoffbutikk, men tror du kan finne det på stof2000.dk eller på etsy gjerne...

    SvarSlett
  4. Heisann, denne bloggen var veldig fin! Jeg forter meg å legge meg til som følger før jeg titter videre i arkivet ditt :-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Hei! Dumpet tilfeldigvis innom bloggen din og LIKTE den! Så utrolig fint du har det, inspirerende!! Legger deg til på blogg-lista mi så jeg kan følge med deg videre! Eeeelsker den skrivepulten du har malt gule skuffer på! Nydelig! :)

    SvarSlett
  6. Jeg digger også den tapeten:) Har to barnerom som er under oppussing, og det ene skal få innslag av nettopp denne. Får være det samme om det er en som "alle" har... Storebror skal få den med dyrene på, den er også kul!

    SvarSlett