tirsdag 28. juni 2011

Billig forelskelse

Det finnes en gjemt bruktbutikk..En pitteliten bruktbutikk på Laksevåg, med to koselige innehavere som også  tilbyr slush, DVD og andre goder. Ikke ser jeg helt sammenhengen i vareutvalget, men innimellom, innimellom kan du være heldig. Jeg pleier å kjøre i getto-fart forbi Brukten, sånn med hodet halveis hengende ut..hihi* Slik får jeg med meg om de har fått inn nye varer..Det sier egentlig alt om hvor liten denne butikken er! Men på fredag  varte ikke getto-farten særlig lenge..Jeg gjorde et bråstopp, og innen 5 sekunder hadde jeg den i armene. Tekanne-forelskelse ved første blikk! Min første tekanne til 25 kroner. Det sier jeg er gode gamle loppis-dager-priser!

Bortsett fra når jeg ikke drikker te, maler jeg. Jeg er så ivrig, at jeg maler tre strøk på vegger (rynker litt på nesen av hvor tynn den er), og finner først ut når spannet er tomt og  jeg er ganske så finito, at MøbelPøbel, ja, MøbelPøbel har brukt gulvmaling på veggene!! Ikke reagerte jeg når mannen sa malingen luktet sånn heller. " Neiiida..Det skal rive litt i nesen" svarte jeg selvsikkert! Men pytt pytt. Vi har iallefall fått slitesterke vegger, som svogeren min  lattermildt  sa når jeg måtte kjøpe mer maling i dag..;)
Så slik er ståa her. Hvitt og fint blir det iallefall! Så gøy at det er så mange som blir med på lotteriet. Gøy er det å oppdage nye blogger også. Jeg skal snart ta en tur inn til alle sammen:) Fin dag til dere!

13 kommentarer:

  1. SMELT!!
    Så vakker!! Den bruktbutikken har jeg ikke besøkt! Må føre den opp på lista;)
    Er i Nord Norge og koser meg!
    Lykke til med malinga! -det blir muligens litt maling her også...
    Klem♥

    SvarSlett
  2. åh fineste tekanna! og du, når du har gulvmaling på veggen kan du jo bare ha hæla i taket når som helst ;) *♥*

    SvarSlett
  3. Hahaha, så fantastisk! Nesten som når jeg fuget vinduene med lim i stedet for akryl. Eller malte vinduene og klaget over at malingen dekket så dårlig, helt til Herr S. påpekte at jeg drev og malte med grunning. Men det sier jeg deg: Slitesterke vegger er ikke det dummeste man kan ha!

    Nydelig tekanne!!

    SvarSlett
  4. For en skjønn tekanne! :)
    Kjøpte meg faktisk en tekanne til 25 kroner i går jeg også ;)
    Hehe, den feilen kunne jeg fort gjort også, likte spesielt kommentaren; det skal rive litt i nesa - hihi, driftig er du, flott blir det også :)

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  5. Åååå nydelig! Heldig! <3

    SvarSlett
  6. Haha, slitesterke vegger er jo bra! Blir leeeenge til du trenger å male igjen da:p Syns jeg ser deg nå kjører saaaaakte forbi butikken:) Tekanna var kjempefin! KLEM fra Randi som skal lage en pinjata....... Noen tips? :P

    SvarSlett
  7. Hihi..må jo nødt til å smile....!*blunkesmil*
    ..men vakkert og hvitt blir det!

    ...og du, for en aldeles nydelig ny te kanne du har funnet deg! Fargen er helt fantastisk!

    Fortsatt god kveld til deg*smile*
    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Hehe bra med gulvmaling på veggene. Hva gjør vel det. Og den tekanna var nydelig.

    SvarSlett
  9. Nydeligste tekanna...

    Ja, du maler hverfall du, og hvem ser forskjell på resultatet da ;) Klæm

    SvarSlett
  10. For en nydelig tekanne, litt av et kupp :)
    Og hvitt funker som fy som vanlig ser jeg!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  11. Herlig te-kanne, fin fin farge:).
    Blir nok slitesterkt med gulvmaling ja;), hihi,
    det ble hvertfall kjempefint:)
    Klem

    SvarSlett
  12. Det var litt av et varp :o En vakker te-kanne og i helt riktig pøbel-farge ;)

    Hihi Må si du er ivrig på malingen... Men hva gjør vel det om veggen tåler en støyt?!

    Miss you honey!

    Klem fra Milla

    SvarSlett
  13. *ler*
    Det gjelder å se det positive;-)

    Tekannen var uberskjønn, skjønner godt at du er happy med den! :-)

    Ha en finfin torsdag, snart helg!! :-D

    Klem, Rosa

    SvarSlett