onsdag 19. mars 2014

f i l t e r

Det er så kjekt å ta bilder! Men noe som er like gøy er bilderedigering:) Nå som dagene blir lengre og lyset klarere kommer også lysten til å dra fram kamera. Gårsdagen var en fridag og da koste jeg meg litt med dette. Artig å prøve ulike filtre og se uttrykket forandre seg..Den nye favorittkoppen er kjøpt hos Littlephant. Steike så mye fint de har! Gå inn HER hvis du vil ta deg en titt.Det virker som bloggere har begynt å presisere at de ikke er sponset, så da får jeg gjøre det også da;)


9 kommentarer:

  1. Fiiiine bilder, og fin fine kopper:))

    SvarSlett
  2. skjønne farger og fine bilder
    du er flink :)
    når du leker med bilderedigering - hvilket program bruker du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det:)
      Jeg er ikke så komplisert, så jeg bruker Photoscape;) Enkelt og greit!

      Slett
  3. I morgen har jeg fridag og skal leke meg litt!
    Må komme meg i seng nå da, så jeg ikke sover bort hele dagen ;)
    Er så deilig å sitte oppe en stund etter at huset har falt til ro.

    Egentlig skal jeg rydde på kontoret/hobbyrommet i morgen, men nå fikk jeg
    så lyst til å tapetsere, ta bilder og redigere. Kanskje hvis jeg noe kjedelig, kan jeg gjøre noe gøy etterpå :)

    So long...
    Siw

    SvarSlett
  4. Åh, så nydelige bilder - og for noen herlige kopper! :) Det lyser gjennom innlegget at du elsker å fotografere. Jeg er også stor fan av Littlephant! :) Jeg er forresten sponset også, haha, så om du kunne tenke deg en rabattkode på veskene de selger så bare rop ut ;)

    Smil og klem fra Lite hi

    SvarSlett
  5. Så fine bilder!! Hvor er kjøkenhyllen fra?

    SvarSlett
  6. Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this before. So nice to find somebody with some original thoughts on this subject. realy thank you for starting this up. this website is something that is needed on the web, someone with a little originality. useful job for bringing something new to the internet!

    Techrum.vn
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett