lørdag 10. mai 2014

God helg!

Bare innom for å ønske dere god helg! Har fått på plass en "ny" stol rundt spisebordet,og jeg ble så fornøyd at jeg skal jaggu meg klargjøre en til. Ingen bombe at Pøbelen har stol-dilla..Nå har jeg pusset opp så mange stoler for butikken vår RAMP42 at det var deilig å få inn noe "nytt" i huset også. Sier seg selv at nettopp det blir nedprioritert med alt som skjer på jobbfronten;)
Denne gangen prøvde jeg meg på hvitt stårrør, synes det ble fint til treplaten..

Det er vår folkens.Nyt og kom dere ut uansett vær! For de som lurer får man altså stålrørstoler i butikken vår;)

8 kommentarer:

  1. Så mange nydelige stoler du har :) Kjempefint ble det!

    Det er så inspirerende å se bilder av alt dere får til med butikken deres også - dere er såå flinke! Jeg ble faktisk så inspirert av et blått og hvitt rundt bord jeg så på din instagram, at jeg har malt stuebordet med hvit bordplate og blå bein :) *Fornøyd*

    Nyt helgen - klem fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Det var en vakker spisekrok!
    Digger de forskjellige stolene.
    God søndag :-)
    Trude C.

    SvarSlett
  3. Det var en vakker spisekrok!
    Digger de forskjellige stolene.
    God søndag :-)
    Trude C.

    SvarSlett
  4. Så morsomt å se at denne typen stoler (som det jo finnes endel av rundt på loppis og bruktmarked) kan bli så fine:) Er veldig på stoljakt for tida - er i ferd med å kjøpe ei lita hytte som er overmøblert med ting vi kommer til å kaste ut - så det er fritt fram for luftige og lekne løsninger.....:) Takk for inspirasjon:)))

    SvarSlett
  5. Så utrolig fint:))
    Digger!!
    Flink du er ♥

    SvarSlett
  6. Så mange fine stoler! Ser så koselig ut å sitte ved det bordet:)

    SvarSlett
  7. It’s hard to find knowledgeable people on this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

    Calis.delfi.lv
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett