onsdag 14. mai 2014

RAMP42


Ahh..Jeg elsker å få nye varer ut i butikken, og i dag er det dette vakre møbelet jeg har nytet synet av! Har ikke sett disse string-hyllene kombinert som en pult før, og jeg har falt pladask:) Ofte er det små tilfeldigheter som bestemmer fargevalg.. I dag når jeg så den pudderrosa stolen ved den varme teaken bestemte jeg meg umiddelbart for fargekombo til neste prosjekt*

Alle varer selges hos besteste RAMP42 i Fridalsveien 42 i Bergen. 
Neste åpningsdag: fredag!

6 kommentarer:

  1. constantly i used to read smaller posts which also
    clear their motive, and that is also happening with this post which I am reading at this place.


    Here is my web-site :: sua dumex

    SvarSlett
  2. I wouldn't realize what alligators - as well as area where they dine - should use my eliminating an opposing army with bullets.
    I've discovered by far the most likely cause of Jungle Heat's odd title:
    the text doesn't look like that it was authored by someone whose first
    language is English. For another thing, the Sacred is inherently inseparable in their
    using the secular, since the Judicial indispensably serves to unite them.


    my web site jungle heat hack (wordpress.com)

    SvarSlett
  3. Magnificent beat ! I would like to apprentice while you amend
    your site, how can i subscribe for a blog site? The account aided me a acceptable
    deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear concept

    My homepage; how to save a marriage

    SvarSlett